NYTT FRA LEMMY
«Jeg synes det er svært interessant at Norge har fått et nytt leketøymagasin.»
Hva synes leserne og våre første abonnenter om LEMMY?
Vi har snakket med flere av disse på nyåret 2023. Konsensusen er at de liker svært godt dette nye initiativet for bransjen, som LEMMY LEKETØYMAGASINET er.
David Wang, sjefen for Lekehuset Mandal AS, er en veteran i leketøybransjen.
Han tegnet tidlig abonnement for å få tilgang til alle våre eksklusive saker.
David uttrykker at han er meget begeistret for LEMMY.
– Dette er et mer personlig og ikke så overflatisk magasin, mener leketøyforhandleren, og snakker altså om LEMMY.
– Jeg synes det er svært interessant at Norge har fått et nytt leketøymagasin, slår han videre fast.
Han mener førsteinntrykket «er meget bra.»
LEMMY ble lansert 30. november 2022. Fagpressen innen journalistikk, Journalisten.no, skrev om det nye magasinet, samt flere lokalaviser med tilknytning til redaktør John Berge.
– Det stemmer at jeg bestilte ganske raskt LEMMY+ abonnement. Det er opplysende å lese om hvordan andre leketøybutikker driver. LEMMY virker å være et faktabasert magasin, som jeg finner svært spennende og interessant.
– Hva slags forhåpninger har du til LEMMY?
– Foruten stoff om andre butikker, så håper jeg Lemmy vil opplyse oss hvilke leverandører som har fått hvilke nyheter. Hvilke varer går bra og hva flopper? Jeg håper inderlig leverandørene er med for å oppfylle dette nyhetsbehovet.
– Tror du LEMMY kan bidra positivt til profesjonalisering av bransjen?
– Leketøybransjen er sidrumpet og noe bakoverlent. Det skal mye til å endre den for et magasin alene, men det er lov å prøve.
Les mer om LEMMY her:
NYE FAKTA OM LEMMY.no
• Etter at nettsiden ble lansert er det lagt ut over 60 saker ila. litt i overkant av fire uker. Det gir nesten et snitt på to saker pr. dag. (Gjelder perioden 30.11.2022-05.01.2023)
• Vi har hatt nærmere 1.500 unike besøkende (unike IP-adresser) siden starten.